пʼятниця, 6 грудня 2019 р.


  05 грудня 2019 року відбувся І етап ІІ (обласного) туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2020» у номінації «Історія», в якому мені пощастило брати участь.
    У актовій залі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів зібралися 18 учителів історії закладів загальної середньої освіти, члени журі  й провели свято професійності, творчості, креативних ідей та інновацій. Учасники конкурсу продемонстрували усю палітру сучасних технологій навчання: інтеракцію, критичне мислення, проєкт, ІКТ… А прийомів їх реалізації було ще більше.
     Не менш успішно пройшло і виконання завдань тестової контрольної роботи,  у якій вчителі підтвердили фахові знання, методичну, педагогічну й психологічну обізнаність.












 Для участі у наступному етапі конкурсу «Учитель року – 2020»  з 18 учасників журі обрало 5 фіналістів. Мені не вдалося  потрапити до числа фіналістів. Але досвід був дуже корисним, який я буду намагатися використовувати в своїй подальшій роботі.
Джерело: https://www.kristti.com.ua/05-grudnya-2019-roku-vidbuvsya-i-etap-ii-oblasnogo-turu-vseukrayinskogo-konkursu-uchytel-roku-2020-u-nominatsiyi-istoriya/



Немає коментарів:

Дописати коментар

                                         Карпати Не встигла я повернутись з Чорногорії, як мене покликали Карпати.  Бо фейсбук нагадав мені,...